Víkend 14.-15.4.2018 Kokořínsko

Předpověď počasí na víkend byla slibná, takže nás doma nemohlo nic udržet! Na internetu jsem našla tip na výlet údolím Robečského potoka - v tomto čase by tam měly kvést stovky nebo dokonce tisíce bledulí. Nevím, viděli jsme přesně 2 (dvě) bledule! Ale i tak tu bylo krásně. Parkovali jsme u kempu Jachta Holany, kemp je oficielně od Velikonoc otevřený, ale byli jsme tu sami a v kempu bylo prázdno. V budově, která je součástí kempu ale bylo živo, bylo tu několik rodin s dětmi. Přišla za námi paní z recepce a za stání na soukromém pozemku jsme platili 150 Kč.
Parkování u kempu Holany, a střípky z výletu :-)
V sobotu ráno jsme vyrazili na výlet, okruh jsem měla cca naplánovaný a vycházelo mi to kolem 20 km, to jsem řekla dětem... nakonec z toho bylo skoro 30 km a pořádně bolavé nohy. Stezka Peklo je krásná i bez bledulí a vyhlídka Hanlův kámen opravdu stojí za návštěvu.

Trasa našeho výletu vypadala takto.

Cestou zpátky jsme si dopřáli zastávku v obci Zahrádky v hospůdce na zasloužené pivo. Musím říct, že skoro 30 km výletu je pěkná nálož i na dospělého, i nás bolely nohy a kluci to dávají naprosto neuvěřitelně. Honzík už ke konci trochu protestoval a Michal ho chvíli nesl na zádech, ale Matěj ani nemukne a šlape, jsou neskutečný! Bylo to trochu delší než jsem si myslela, klasika :-) ale přišli jsme za světla, a to se počítá :-)

Vyhlídka Hanlův kámen, pivečko a západ slunce nad rybníkem v Holanech.
Večer jsme letos poprvé grilovali, hezky venku vedle auta. Ráno jsme vyrazili do oblíbeného Ralska, Matěj měl slíbené slaňovaní. Celé dopoledne jezdil na laně jako nějaký akční hrdina, dokonce i Honzík překonal strach a slaňoval. Na oběd jsme přejjeli ke sportovně relaxačnímu areálu Vrchbělá, na který jsem měla uložený tip. Areál je v provozu přesně rok a určitě se sem vrátíme se sportovním vybavením, které nám tentokrát chybělo. Jsou tu pěkné cestičky na kola i in-liny, restaurace, hřiště i rozhledna. Dokonce i na kempaře - hlavně asi se stany, je myšleno, kemp je připravený, jen byl zavřený a bylo by třeba volat předem.

Stezka Peklo, kamenný hrádek a slaňování v Ralsku.

Areál Vrchbělá - parkovné 20 Kč za den, krásné velké parkoviště a kontakty na kemp.

Domů jsme odjížděli až pozdě odpoledne, moc se nám tu líbilo!

Vrchbělá - rozhledna, hrad Bezděz v pozadí a areál s hřištěm a stezkami.